Kdo jsme?

Jsme účetní firma, na kterou se můžete spolehnout

Jmenuji se Radek Složil

Samostatného účetního dělám už od roku 2006 a během následujících let mi rukama prošlo desítky menší, středních i velkých firem, o které jsem se staral na různých úrovních a to od základního poradenství, přes kompletní vedení účetnictví po zajištění veškeré byrokracie, aby klient řešil pouze svůj byznys a my řešili vše ostatní.

Úzce spolupracuji s daňovým poradci, právníky, auditory a svým klientům můžu nabídnout i zkušenosti z pozice finančního ředitele většího holdingu. Jelikož mě k práci motivuje profesionálně, kvalitně a odborně odvedená práce, vždy se snažím posouvat sebe i své klienty vpřed a vytvářet nové systémy, které jim zjednoduší život.

Jsem schopný pomoct malému živnostníkovi, ale i velké skupině firem. Za svou prací si stojím a přebírám zodpovědnost, jelikož věřím svým schopnostem, které za léta praxe pomohli již mnoho podnikatelům a společnostem.

Chcete-li vědět jak pracuji a jak vám můžu pomoct, neváhejte se se mnou spojit na telefonu +420 702 032 233 nebo emailu slozil@slozil-goluch.cz.

 

Jmenuji se Pavel Goluch

Pracoval jsem jako finanční analytik v podílovém fondu. A také jako analytik v auditorské firmě z velké čtyřky, kde jsem měl možnost vidět, jak fungují finanční oddělení a podnikové finance v největších firmách v Moravskoslezském kraji. Tyto znalosti dále využívám k tvorbě finančních strategií pro naše klienty.

Aktivně se věnuji analýzám společností a své dovednosti také využívám při nákupu firem jako investice.

Ke svým klientům přistupuji velice individuálně a pečlivě naslouchám potřebám, které jsou součástí podnikání. Spíše, než externí účetní se snažím být obchodním partnerem a poskytovat tak našim klientům stabilitu v oblasti celkových podnikových financí. Máte-li zájem se přesvědčit o mém nadprůměrně pro-klientskému přístupu, neváhejte se na mě obrátit.

Můj telefon je: +420 737 804 792. 

Nebo mi můžete napsat na goluch@slozil-goluch.cz.

Společně

Tvoříme tým navzájem se doplňujících specialistů. Radek zastupuje odbornost a těžce nabyté zkušenosti v oblasti účetnictví a Pavel je doplňuje novým pohledem na problematiku, vzniká tak ojedinělá kombinace, kterou jsme nazvali  moderní účetnictví. Po zaúčtování dokladů naše práce nekončí a společně se zamýšlíme nad zlepšením chodu podnikání. Jsme opravdovými partnery pro naše klienty, kterým poskytujem stabilitu v oblasti účetnictví a podnikových financí. 

První setkání

Informační schůzka, kde vyslechneme charakter vašeho podnikání, vaše vize do budoucna, preference a také problémy, které Vás trápí. Nabídneme stručnou zpětnou vazbu případně i nastíníme konkrétní řešení.

Poté v naší „dílně“ nastavíme optimální strategii pro vaše podnikání tak aby co nejlépe vystihovala vaše preference, plnila vaše vize a řešila problémy. Na základě toho vytvoříme cenovou nabídku, kterou vám poté společně s nastíněním strategie zašleme a vzorem smlouvy o spolupráci

Druhé setkání

Doladíme podmínky spolupráce, zodpovíme veškeré otázky a navážeme spolupráci. Následuje již pravidelná schůzka v rámci spolupráce, kde probíráme radosti a strasti podnikání a optimalizujeme chod společnosti a převezmeme doklady k zaúčtování.

Doklady také přijímáme skrze náš cloud systém, kdy naši klienti pouze nahrávají doklady do sdílené složky, ze které si podklady vytahujeme pro zaúčtování. Své služby poskytujeme také „on site“ kdy účetní práci vykonáme přímo u vás a suplujeme tak práci účetní na zaměstnanecký poměr.

Jak je to s pojištěním?

Jak je to s pojištěním?

Naše firma má sjednáno pojištění odpovědnosti do výše 5 milionu korun. Pojištění se mimo jiné vztahuje za újmu způsobenou v souvislosti s poskytováním našich služeb. V našem případě je pojistitelem společnost ČSOB Pojišťovna.